Muid mõtteid

Et kui siin juba oodatakse, et teisipäeval...

Leht kirjutas, et laupäevane massimusitamine olevat olnud oodatust väiksema osavõtuga. Mnjah, üks meie koguduse inimene nimetas seda mitu kuud varem lausa orgiaks - eks me kõik pelgame erinevaid asju. Registreerimisega ja kampaania korras ma ka ei osaleks, toimivas suhtes pole sellise asja jaoks kampaaniat tarvis... ja üldse võiks kogu kurr jääda rohkem kahe inimese vahele. 

***

Unenägudes öeldakse mulle mõnikord midagi. Ei teagi, kellele või kuidas need sõnumid mõeldud on. Tänahommikupoolses unenäos öeldi, et kui rumal olla ja see asi untsu lasta, siis ei vaata keegi enam sind selliste silmadega... Noh, oma abielus saab rumal olla, nii et sõnum sobib mulle endale, noorpaarile kulub selliste asjade meelespidamine alati ära ja iseenesest saab mõelda ka sõprussuhete untsumineku peale. 

Üks minu hilisteisme-ea sõprussuhteid lagunes niimoodi, et nojah, vist 25 aastat pole kokku puutunud. Ei läinud vist isegi tülli, lihtsalt... triivisime laiali. Ometi oli mingil hetkel tunne, et see on päris sõprus... aga tagantjärele, kas me olimegi sõbrad või oli nii, nagu halbades suhetes ikka, et üks armastab ja teine lubab ennast armastada...? Ma ei tahaks selle naisega kohtuda, sest ei tea, mida ja kuidas talle öelda. Või mida oodata, elud on olnud päris erinevad ja mina pole kindlasti enam see, kes ma olin, tema... kes teab, äkki on - ja see ei meeldiks mulle. Omaenese teismelise-mina mulle ka ei meeldiks. 

***

Veel lõppes eelmise nädala lõpus üks mitte päris töösuhe. Viisin aitäh-kommikarbi, sest mul oli seal tõesti väga hea olla. Toredad inimesed ja põnev töö, aga palgalise töösuhte lootust polnud ja kui kunagi... no neil on mu kontaktid, eks ole. 

***

On enam-vähem lõppenud Linnamaja esimese korruse sorteerimine. Alates homsest on soovijatel võimalik eelnevalt kokku leppides tulla vaatama raamatuid, lõngu, nõusid ja mööblit. Mõned asjad (Balzaci teosed, Tarbeklaasi nõud jne) on raha eest, enamik tasuta. Võib ka kodumajanduslikult hädas oleva sõbra kaasa võtta, taldrikuid-tasse jätkub kohe mitmele ja mööblit ka. Paari nädala pärast läheb tasuta kraam ära. Kellega me päriselus tuttavad ei ole, aga tahaks tulla vaatama - võite kirjutada triibuline ät gmail punkt com, paaripäevase etteteatamisega, saab aja kokku leppida. 

***

Veel purunes Linnamajas välisukse lukk. Hea, et Mees oli olemas ja sai kohe tegeleda. Ilma lukuta võtmeid kipub elu jooksul kogunema... vana luku võti jõudis siiski prügisse. Ilmselt on kusagil ka võtmekollektsionääre ja ehk lausa mõni võtmemuuseumgi... aga tõsiselt, kuidas neid leida ja mis väärtus oleks tänapäevasel lihtsakoelisel võtmel? Äraviskamise-asju tekib kuidagi palju. Üks naine, keda ma kunagi lugesin - ta enam kahjuks ei kirjuta, tviidib, aga poliitiliselt ja me ei ole päris samal lainel - sai ökofänniks just sama olukorra tõttu, mehevanemad surid ja neile jäi kaks majatäit kraami... Ma päris nii vast ei lähe, aga tore oleks kasutatavatele esemetele siiski uued omanikud saada. Vana, kõveravõitu ja ilma lukuta võti siiski enam kasutatav ei ole. Sama lugu on jalanõudega, kui need ära lagunevad, siis on kõik... ja maailma prügi lisatud. Urr. 

Mitte-prügi on laste head mänguasjad, sügiseks lubati üht väikest külalist Saksamaalt, loodetavasti sobivad talle meil olemasolevad asjad, ehkki tüdruk... sest Legosid ei visata mitte kunagi ära, need ei lähe pahaks. 

***

Ja nagu ma ütlen meie noortele - olge ilusad ja armsad. 

Comments

  1. Tere, armas tutvuda, ma tulin Sinu veebikoju nuhkima Ritsiku plogi kommentaariumi kaudu, sest Sinu eesti keel on lugemakutsuvalt sujuv ja nunnu.
    Erinevate teemade isiklikkusest ja sotsiaalmeedias jagamisest - ma ise kirjutan lyhikesi lugusid (sest mobiilis 2 näpuga) neutraalsetel teemadel emotsioonile rõhudes, enamasti läheb lugu naljaks kätte ära. Sest mu tervis, oskused, hobid, maamajapidamine ja 3 meil elavat last on nii kõigemahukad teemad, et no ei mahu pikemate juttude kirjutamine mu ööpäeva kuidagi ära. Ja keegi ei pahanda, et aga miks ma niisama nalja viskan ja oma pere olemasolu enamasti isegi ei maini - ei mahu, noh! Ja sama soojaga on ka nende privaatsus tagatud 😀😃
    Edu Sulle kõigis 100-s asjas ja ilusat suve mardipäevani välja!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kuna on ju teisipäev

Kolmapäeva hommikupoole