Esmaspäeval, enne kohvijoomist

Täna või homme peaks mul tööasjus koosolek olema, aga aega pole teatatud... me siis magasime kaua ja ma pole veel hommikukohvigi saanud. 

***
Emadepäeva kandis aiakäru alla jäänud pahkluu on endiselt paistes ja valus. Tõsi, vähem kui varem, aga võiks ju arvata, et selle aja peale on üle läinud... Luuümbrise vigastus äkki? Vast ikka paraneb.

***

Reedel sain kõigepealt blogilugeja Aya käest pangetäie kirsse. Ma pole mitte kunagi nii palju kirsse korraga näinud kui Aya aias... Neist sai 14 purki kompotti. Aitähaitähaitäh. 

Siis me koristasime ja siis tegin süüa ja siis tuli Tuuletütar koos Itaallasega. Itaalia toitlustusspetsialist sööb eesti kotlette, koorega kartuleid ja soolakurki küll, kringlit ka. 

Tuuletütar sai mõned meie ühiste vanavanavanemate pildid, neid nimelt oli topelt. 

***

Laupäeval sai ametisse ennistatud Eesti Meister (esimest korda sai ta meistriks päevapealt viis aastat varem) ja mina olen seega jätkuvalt Eesti Meistri Ema. Pärast käisime lapsi merre kastmas. Mere ääres oli kiik...



Värske meister vasakul.

***

Käisin metsmaasikal. Moosi jaoks ei saanud, koogi jaoks küll. Kokku olen siiski üle kilo korjanud. Mustikad on ka juba täiesti mõnusad. 

Nüüd on juuli. 

Comments

Popular posts from this blog

Muid mõtteid

Kuna on ju teisipäev

Kolmapäeva hommikupoole